Saturday, October 20, 2007

Inspirasjon og oppdatering

Nå er det ganske lenge siden sist jeg blogget. Jeg har bestemt meg for å bli flinkere.

Jeg er blitt avhengig av å lese min venninne Dyveke sin blogg: dyvekesverden.blogspot.com
Dyvekes blogg er veldig fin. Det er fordi jeg holder meg oppdatert på hva hun driver med, samtidig som jeg blir inspirert av hennes råd og tips om alt fra mote og bruktkupp på klær og drikkebrikker til tv-serier og filmer hun anbefaler.

Siden sist har jeg rukket å fylle år (26! Hurra hurra!?), kommet godt i gang i ny jobb (John Dee - kveldsansvarlig + baransvarlig) og funnet meg veldig godt til rette på Bislett (i kollektiv med 3 herlige jenter).

Oslo er egentlig bedre enn forventet. Det er så masse å se og gjøre og ikke minst; høre på! Det var en eller annen (?) som fortalte meg at man har målt konserthyppigheten i Stockholm, København og Oslo. Mens København og Stockholm lå på ca. 2500 konserter i året, lå Oslo på 3500 konserter i året!!! Heia hovedstaden :)

Fred ut!